Bergen Brettseilerklubb

...hang loose

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord:

Fet video!
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Fet video!

Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12467

Disse gutta kan virkelig snurre seil!!!

Sjef!

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12480

Det er bare å øve. Ingen av oss får til noe annet en jibb og chop hop om vi ikke øver på noe annet

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12481

• haraldsurf
ta det lugnt! han med krøllene og reguleringen kan gå og legge seg. jeg har hundre mast på vei i posten. så kan jeg rigge 4,7 5,2 6,0 sails the proper way. men dette er den råeste freestylen jeg har sett. for et nivå. liker at de har litt power og ikke bare dasser rundt og går av plan hvert sekund. fem rattar!

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12482

digger den filmen! feteste trikset fra 0.55 til 1.00 !

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12483

haraldsurf skrev:
og ikke bare dasser rundt og går av plan hvert sekund. fem rattar!

Hvem er det du sikter til her

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12484

• haraldsurf
asle skrev:
haraldsurf skrev:
og ikke bare dasser rundt og går av plan hvert sekund. fem rattar!

Hvem er det du sikter til her

wo wo wo! ta det lugnt! det er ikke like tøft med pawskowski og Co som død på liv må dra en ekstra rotasjon, for å ende opp med vann til knærne. det er mer min gate å cut the gay shit og plane ut som en helt i stedet. (= beach cred.) IMHO! du er forresten kjemperå til å seile asle

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12485

Jeg vet du vet at jeg smiler, men jeg følte meg litt truffet siden jeg ofte er den som velger minst seil ute på Herdla for tiden (men jeg pleier da rigge så jeg alltid er i bra plan så lenge det ikke er for lite vind). I selskap med den gjengen som er på disse filmene føler jeg meg ikke som noen freestyler, men det er jo det jeg prøver på. Jeg vet at jeg skal sette perfekte spock og flaka på bestilling før jeg bli så gammel at det begynner å gå nedover.

Leste et sitat fra en gammel PWAer. Han sa at folk slutter å seile den dagen de stopper progresjonen sin. Det tror jeg litt på, men i denne sporten handler det ikke om at du kommer til slutten av spillet og er ferdig, her er det alltid nye ting å lære. Så jeg tror folk slutter å seile eller seiler mindre den dagen de slutter å pushe på å lære mer og ikke gjør noe annet enn det de alltid har gjort. Vi får ikke til noe om vi ikke prøver på det.

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12489

• Syk-list
Eller at de finner på noe de synes er gøyere

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12490

Syk-list skrev:
Eller at de finner på noe de synes er gøyere

Forstår det. Det verste er likevel savnet. Vi håper på å se deg igjen en dag, om ikke annet så for å si hei

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12491

Gøyere, har du syk-listen begynt å kite?

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12492

Jeg tipper det går i paddeklinking.

Sv: Fet video! 1 år, 6 måneder siden #12494

• Kjell.t.ring
Kjeiting kan vel ikkje akkurat kalles gøy?
Den aktiviteten burde på norsk døpes til Knoting?
Det tok 0.79 sekunder å laste siden