Jøss, visste ikke at webkameraet fortsatt virker.
Det blåste voldsomt da jeg kom. På broen møtte jeg en bil, og jeg ble sendt et forskrekket blikk da jeg valgte å svinge til siden i stedet for å rygge - for under oss buktet broen seg som en slange.
Det var litt trøblete å komme seg ut i Vestafjæra under springfloen. På de værste stedene var det 1 meter beach break. Der vi vanligvis rigger var det ikke plass til et lite seil i dag. Så jeg brukte en del tid på å bestemme meg for hvor jeg skulle bære utstyret. Rett før vinden løyet rakk jeg å bære ned Guerilla Wave 85 og 3,7. Opp i bilen igjen og hente 4,0. Glemte at det er umulig å launche midt i bukten der...så jeg måtte bære alt nærmere broen. Der kom jeg meg ut og konstanterte at jeg var kraftig underrigget. Seilte inn og trimmet seilet for tidlig planing, men fortsatt for lite juice. Orket ikke gå opp til bilen igjen for å hente 4,7. Det hadde allerede begynt å mørkne smått likevel. Det var ikke så kaldt i dag, og det var opphold og store bølger. Bare dumt jeg valgte feil seil to ganger.