Bergen Brettseilerklubb

...hang loose

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord:

Vestafjæææææra
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Vestafjæææææra

Vestafjæææææra 3 måneder siden #13469

Kanondag på utsiden, med flat 4.2 og gigamatafeta bølger. Harald va litt frysen eter månedsvis i Brazil. I tillegg til Harald og meg var Asle der. Vi hadde det grisegøy.

Sv: Vestafjæææææra 3 måneder siden #13470

Jeg tror på at din Manic 4.2 var flat som Langemoen parkett. Selv seilte rett inn igjen med Riot 4.0 for å trimme. Så, etter å ha seilt i 10 minutter, hørte jeg et dunk og brettet begynte å seile rart. Jeg hoppet i vannet og oppdaget at finnen hang og slang. Brukte så en god del tid i vannstartposisjon for å komme meg på land. Likevel var det gøy å være tilbake på Herdla. Vannet river ikke i nese og øyne. Det er ikke crowded. Det er litt hard-core. Det lille jeg fikk seilt i strømmen i dag var kult! Prøvd å leke backside på bølgene. Gamle Guerillan var gøy å seile, men holder ikke fart som en fsw.

Sv: Vestafjæææææra 3 måneder siden #13472

Seiler guerilla selv, gøyt leke brett, men dårlig med fart i det ja.

Sv: Vestafjæææææra 2 måneder, 4 uker siden #13474

Har dette brettet i 85 liter 56 cm, og manglet femtegiret jeg var vant med fra Tabou 3S 87, som kunne seiles raaaskt i Jeri. Men sånn sett passer Guerillan bra når det blåser litt seriøst, slik at en har kontrollproblemer. Stoler mer på railen i jibben. Må likevel prøve å klemme ut mer fart av det for Herdla. Fremstroppene skal ett hakk ut mot railen (er nå i innerste wave ride posisjon) og jeg skal merke av 134 og 136 cm punktet på mast track'en, etter gamle online tips fra John Skye som jeg fant. Så fra sist økt skal mastefoten litt frem og finnen litt tilbake tenker jeg. Tror finnen jeg brukte er ganske rask, Maui Ultra Fin X-Wave 22.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.35 sekunder å laste siden